Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Ананьєва Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Ананьєва Н. 
Формування освітнього простору полілінгвістичної гімназії [Електронний ресурс] / Н. Ананьєва // Рідна школа. - 2012. - № 1-2. - С. 48-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_1-2_12
Висвітлено досвід модернізації Першої міської гімназії м. Черкас як полілінгвістичного загальноосвітнього навчального закладу. Розкрито особливості діяльності полілінгвістичної гімназії, метою якої є проектування полілінгвістичного освітнього простору, що забезпечить формування полілінгвістичної і полікультурної особистості. Виокремлено чотири концепти моделі полілінгвістичного освітнього простору гімназії: діяльнісний, організаційний, змістовий і часовий. Охарактеризовано виховне середовище гімназії як складову означеної моделі. Зазначено, що з метою демократизації відносин учасників навчально-виховного й управлінського процесів розроблено рівнево-функціональну структуру управління полілігвістичною гімназією, яка має чотири рівні: перший – загально-гімназійна конференція як вищий орган громадського самоврядування; другий – рада гімназії, Центр полілінгвістичного та полікультурного розвитку особистості та міжнародного співробітництва; третій – науково-методична рада, до якої входять представники адміністрації, керівники методичних комісій, викладачі місцевих ВНЗ, психолог; четвертий – Центр дитячої дипломатії. Зосереджено увагу на складових моделі науково-методичного забезпечення діяльності означеного закладу. Констатовано, що запропоновані концепти моделі освітнього простору в загальноосвітньому навчальному закладі надають можливість у подальшому створити на основі проектно-цільового підходу дієву програму розвитку навчального закладу, де блоки моделі окреслюватимуть цілі та предметну площину розвитку закладу освіти, а вектори визначатимуть його динаміку просування від наявного до бажаного стану системи.Освещен опыт модернизации Первой городской гимназии г. Черкасс как полилингвистического общеобразовательного учебного заведения. Раскрыты особенности деятельности полилингвистической гимназии, целью которой является проектирование полилингвистического образовательного пространства, что обеспечит формирование полилингвистической и поликультурной личности. Выделено четыре концепта модели полилингвистического образовательного пространства гимназии: деятельностный, организационный, содержательный и временной. Дана характеристика воспитательной среды гимназии как составляющей указанной модели. Отмечено, что с целью демократизации отношений участников учебно-воспитательного и управленческого процессов разработана уровнево-функциональная структура управления полилигвистической гимназией, которая имеет четыре уровня: первый - общегимназическая конференция как высший орган общественного самоуправления, второй - совет гимназии, Центр полилингвистического и поликультурного развития личности и международного сотрудничества, третий - научно-методический совет, в который входят представители администрации, руководители методических комиссий, преподаватели местных вузов, психолог, четвертый - Центр детской дипломатии. Сосредоточено внимание на составляющих модели научно-методического обеспечения деятельности указанного учреждения. Констатировано, что предложенные концепты модели образовательного пространства в общеобразовательном учебном заведении дают возможность в дальнейшем создать на основе проектно-целевого подхода действенную программу развития учебного заведения, где блоки модели определяют цели и предметную плоскость развития учебного заведения, а векторы - его динамику продвижения от существующего до желаемого состояния системы.The article deals with the experience of modernizing of gymnasia as polyligyal general educational establishment. The peculiarities of polylingyal gymnasia functioning aimed at creating polylingual educational space are considered. This space ensures the voulding of polylingual and polycultural personality capable of living and working in a globalized polyligual community.
Попередній перегляд:   Завантажити - 194.148 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Саєнко С. 
Інноваційний розвиток полілінгвістичної гімназії "Діалог культур" [Електронний ресурс] / С. Саєнко, Н. Ананьєва // Рідна школа. - 2017. - № 7-8. - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2017_7-8_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 116.9 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Ананьєва Н. 
Міжнародний день миру у полілінгвістичній гімназії [Електронний ресурс] / Н. Ананьєва // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2018. - № 2. - С. 60-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dslg_2018_2_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.011 Mb    Зміст випуску     Цитування
4.

Ананьєва Н. 
Міжнародний день миру у полілінгвістичній гімназії [Електронний ресурс] / Н. Ананьєва // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2018. - № 3. - С. 90-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dslg_2018_3_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.087 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського